slide show

Powerwalk



Var på en liten PW idag, känns så skönt att börja igen! Får se hur länge det håller i sig bara, kommer tröttna igen när snön och riktiga kylan kommer.. Men det är ju så härligt att bara gå tillsammans med bra musik i öronen.

Nu ska jag iallafall googla lite halloween sminkningar och sen slå på ett PLL avsnitt och fixa chai, har lite ont i halsen men hoppas det försvinner! 
Linnea

Härligt, själv tog jag mig en pw hem efter jobbet <3

Ida Lindborg ♡

härligt med promenad!

Sv: Tack fina du! :D kramis

Daniella

Skönt med PW!
Sv: Ja, det var det också :)
Kram!

Henrietta Nylund ♥

Vad skönt med PW! :)

Josephine - Living in London

Skönt med en pw! Tog en också idag med solnedgången som utsikt! :)

Life of Johanna

Skönt med en pw :)
Ja fy mardrömar är inget kul :(

lade till dig på bloglovin blev nr 83

Kimmey ~ Kung varje dag

Skönt! :)

Louise

Skönt med powerwalk! :)

Sara Ekman

Härligt med PW :)

Jennifer

Sv: Ja hon är jättefin :)

Amanda Niclasson

Oj va långt du gick, duktig du är :)

milina.blogg.se

härligt! :)

Elin

Härligt, så skönt med pw's! :)

Sv: Tack! Brukar du köra på gymmet också? :)

Sussi

Hurtbulle. :D

sara

Så härligt med pw! :)

Caroline

Härligt med pw :) Tycker också det är skönt så länge vintern håller sig borta ;)

alina

sv: helt okej är det men kollar bara tills jag hittar på en ny serie att kolla på :)

VERONICA - fashion blog

Ååh så härligt! Vad skönt! :) Ha en fantastisk onsdag, hoppas du får en riktigt grym dag! Kramar!

Emmy

Skönt på sätt och vis med PW men håller med om att riktig kyla inte motiverar så särskilt mycket! Jag håller iaf tummarna för att du kan hålla igång och dessutom att halsontet försvinner :D

Emmelie

Ja jag håller med! Sååå tråkigt att promenixa när det är ruskväder ute :-(

Isabella Huynh

Duktig du är som tar en PW :)

Sanna Preifelt

Åh vad härligt :)

Erica

Skulle också behöva ta mig en promenad!! Man får väl passa på så länge det är fint väder :)

Tovvsan

Alltid skönt att få komma ut på en promenad ibland!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: