slide show

Pastel galaxies

 
Älskar att måla galaxer på mina naglar, det går fort och är superenkelt. Gillar ni naglarna? ♥

Sjukt snygga! Kul att få se hur du gör dem! :)

Svar: Det är väldigt enkelt. Det är bara två steg man behöver göra; välja ikon och klistra in koden :)

Josephine - Living in London

Fint! Det där ska jag testa ;)

carolines

Önskar jag var lika duktig som du är på dina naglar! Jag kan knappt måla ett vanligt lager med nagerlack liksom, haha.

SV: Ja du får klicka hem något! :) jag funderar på att göra det jag också faktiskt, hehe.

Frida

Jätte fina! ^^

Pernilla Johansson

Åhhh vad snygga... tänk om jag kunde bli så duktig på att måla mina naglar...

Linnéa

Så himla snygga <3

Daniella

Så fina de blev :)

sarah

tack .. fina naglar du gör !!

Sara Ekman

Jättefint :)

Karin Lygnersjö

Sjuuuukt snyggt gjort! :) Önskar sjläv jag kunde såntdär

Sofia

omg vad snyggt!!

F E L I C I A

jättesnyggt!!

Kimmey ~ Kung varje dag

Snyggt!

jossan

Grymt! De skulle jag absolut inte tackat nej till att ha :D

Emelie

Extremt fina naglar du gör! :)

Nelly

Så härliga pastellfärger - gillar dom skarpt! ^^

Ida ☯ the sky under the sea

Najs! Tycker också galaxy är fint :)

MATILDA

vad vackert :)

sara

gud så läckert! :)

Sara

Otroligt snyggt :)

Elsa

Åh gud vad snygga, måste prova detta! :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Supersnyggt! Extra kul när du visar hur du gjort också:)

Carina

Vad fina. :)

ɑ n n i k ɑ

Sjukt snygga naglar! :)

Sussi

Men vad snyggt. :D

Daniella 🌙

meen wow, vilka fantastiska!!!

Sofia

Sjukt fina naglar!

Sanida

Fint, låter du nagellacket torka innan du målar med nästa färg? :)

Svar: det rosa får torka men inte annars :)
Julia

Fani

Grymt söta naglar :) Önskar jag hade tålamodet till nagepill men det har jag dessvärre inte, haha x(

Linnéa

Jättesnyggt!

A L I C E L A R S D O T T E R

Snygga!

sofiasmode

Sjuukt snyggt! Gillade även när naglarna endast hade den rosa färgen, såå fin:)

Gabriella Magnusson

Grymt snygga!

Stickan!

Supersnyggt!

Amanda Jona [SPONTAN]

Alltså det där ser ju så enkelt ut när du gör det och så testa man själv och slutar det bara med kaos ^^

Linnea

Ja har haft en mysig dag i Göteborg :)

vegoplan.blogg.se

så fiffig du var! haha ska lätt testa ikväll, med svart, vitt och silver!

the Nailpolish Saga

Supertjusiga! Skall också prova, måste bara köpa lite svampar först =)

makeupbyelmiira.blogg.se

Oh va fina :) Älskar dem

Emilia

Så galet snyggt!

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

snyygt!

Sara Jansson

Shit va snygg! Skulle också vilja vara så duktig på att fixa naglarna ^^

Elin

Snygga naglar!


Besök min blogg för olika armband. Bland annat BOOBS-armband där 40% av intäkterna går till bröstcancerfonden och dess forskning.

Kram Fröken S :)

milina.blogg.se

åh snyggt! ska be min nagelteknolog göra det där nån gång :D

Svar: jaa gör det, säg till mig då så jag får se :D
Julia

Robex Lundgren

snyggt

Emma Grann Fotografi

Wow supersnyggt!!

angelicasvarld.blogg.se

Jätte fint!!

Rihanna Sweden

Snyggt!

Ida

Men så häftiga!

Alva Carlbom - fotoblogg

Åh så snyggt! :D

Sanna Andersson

otroligt snyggt gjort, väldigt fina naglar !!

Emma Z

Gud så snyggt! Du är verkligen en stor inspirationskälla! Är det vanliga svampar du använder dig, sådana som man har till foundation? och vad köper man sådan färg "på tub"? :D

Svar: tack vad kul :D ja vanliga makeupsvampar och jag köpte färgen på en vanlig färgaffär men finns väl på panduro och sånt med :)
Julia

Julias skönhetsblogg

Riktigt fina! Jag gillar också att pyssla med naglar :)

Sanna Widman

Åh så himla fina! gillar galaxy! :D

Marie Bergman - Om livet på Cypern

Tjusigt =)

G I N A ~

men shit så snygga! :o

Ariana Grande Sverige

Häftigt!

Malin Thorell [ PINKPIERCING ]

Såååå himla fina naglar!!

Hanna Karlsson

Vad fint!

sai bhalerao

shit vad snygga naglar! spelar både fotboll och innebandy och därför har jag aldrig så långa naglar, men annars skulle jag lätt vilja ha sådär! skiiiitfränt.

Sandra& Eira

Haha hur kan det gå fort? sjukt snygga naglar ! <3

Sandy

GALET SNYGGA!!

Jasmine

Ett minst sagt dekorativt resultat. Roligt att se! Du är duktig. :)
Kram

Paulina Suonvieri

Åååh fancy! :D

//hundredkitchenstories.blogg.se

Emma :3

Sjukt snyggt :)

Team EQ

Åh vad snygga! :)

Madde

Fett snyggt! Vad kreativ du är! :)

kerstin ehrenholm

grymt snyggt gillar nr 1

Elin

WOW!! COOLT!

Hanna Östh

galet snyggt!!! vad duktig du är!

FrökenTV, bloggen om tv och film

galet snyggt

Ina♡

Åh va fint!♡

Frida

Oj det ser svårt ut, men sjukt snyggt!

Sofie

Gud vad snygga! Så coolt verkligen.

Marlene S.R

fint!

Rebecca Lundqvist

Åh vad snyggt!

♀ THE REVOLT ♀

Joo, jag gillar dem ^^ Ser sjukt fin ut ^^

Madeliene

- åhh vad fina! <3

Alina

Snygga naglar :)

Underbart fina!! <3

Ida

Shit så snygga!

Maria

wow, så fint..! Ska testa nångång snart! Fast mina naglar är så korta, så blir nog inte lika fint på mig..:P

Josephine

Super snyggt! :D

Sara Högberg

Så snyggt!

Sandra

Så snyggt älskar färgerna! :D

Amanda-fotoblogg

Riktigt snyggt!

Elina

supersnygga!!

Sara

Verkligen supervackra naglar!

Moa

Woooow det där var snyggt!!!!

Carina

åh så fint!

Carolina

Jätte snyggt!

SmillaxErlandson

Snyggt!

Natalie

Sååå snyggt!

Filippa M [foto & mode]

Riktigt ballt ju!! Kram

kelly

Snygga!!:D

Elina

NEJ VAD SNYGGA! LÖÖVE
Din header var riktigt cool också c:

Vilja Lingonren

Helt fantastiskt fint ju! Och vilken snygg form på naglarna - är det dina eller lösnaglar?

Svar: Lösnaglar :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: