slide show

OPI Holiday

 
Såhär ser OPI's julkollektion ut och i år har dom gjort ett samarbete med gwen stefani, kollektionen släpps i sverige i mitten av november. Jag gillar väl alla lacken men det känns som att det är överdrivet många röda? men jag älskar iallafall alla glitterlacken, så himla fina! jag måste ha 'snow globetrotter' och  'comet in the sky', sen tycker jag 'first class desires' såg fin ut när jag kollade på swatches. Men jag har sett lite bilder på china glaze julkollektion och den känns mer lockande, jag tycker att den är lite mer unik men det finns inte så mycket riktiga bilder på den än.
 
skulle ni kunna tänka er att köpa något lack och isåfall vilken?
Hanna

Jag tycker att 'so elegant' och 'comet in the sky' verkar som två riktigt snygga lack! :)

Linda

snygga färger

S A R A

jag skulle gärna ha ett i vinrött!

Linnéa

Underbara lack..

Hållet med dig till 1000... josefine bäst och helt rätt att Philip rök, aldrig gillat honom :p

milina.blogg.se

älskar glitterlacken!

Beatrice Johansson

Fashion a bow ser ganska intressant ut:)

sv: Ja, verkligen:) Kramisar♥

sara

Så läckra höstfärger!

Life of Johanna

oh så många fina. jag skulle lätt vilja ha i´ll tinsel you in

LINNEA

Älskar dom på sista raden så snygga!!

Sv; Visst är den :)

Josephine - Living in London

Skulle ju inte sitta fel med något av de glittriga ;D

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så fina :)

Pernilla Johansson

Ja Comet in the sky skulle jag tänka mig att ha...

G I N A ~

Hade lätt velat ha nästan allla :)

Filippa Wallin

Så himla snygga! Kram kram!

Jenny

"Don't speak" skulle kg kunna tänka mig. Det är både snyggt och ser häftigt ut. Sedan har jag inget sådant lack än :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: