slide show

Nail mail

 
Fick ett litet paket från eleven idag med lite nagellack och ett dottingtool. dom från OPI är från deras rosa bandet kollektion så det känns bra att jag gjort något bra samtidigt som jag köpt nagellack som jag älskar hehe. fick även med ett ursnyggt blått nagellack från zoya som jag verkligen ser framemot att få testa! de rosa har jag dock redan hunnit måla med, bilder på naglarna kommer ikväll! ♥
Daniella

Vilka fina lack. Kul med Rosa-Bandet nagellack, det är uppskattat.
Sv: Ja, dammsugare är riktigt mumsiga.

Petra

kul med paket

Christin

Vad roligt med en Eleven beställning! Fina lack :)

Linnéa

Åh, dom rosa bandet-lacken är ju så fina <3

ronja

Tack!:D Älskar nagellacken!!

Cornelia

Snygga nagellack!

sv: Ja visst är den :)

J E N N I F E R

så fina!

NICOLE

Kul med nya lack, och samtidigt som de gör något väldigt bra!! :)
Ska bli kul att se vad du hittat på :)

Det blåa var också galet snyggt :D

funderar på att köpa dom där o.p.i nagellacken, så fina färger plus att man ger pengarna till något bra på samma gång! :D

Svar: jaa men gör det :D
Julia

Åh så fina färger! Och vilken fin idé att sponsra rosa bandet!

Liza Ludvigsson

Åh så snygga! Älskar det rosa med glittret i!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Måste köpa de där från OPI:)

Ida ☯ the sky under the sea

Det blåa ser ju helt underbart ut!

Sara Ekman

Måste också köpa de från OPI, så söta :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: