slide show

Mitt 2014 - del 1

 
Tänkte börja lite smått med mina årsresumér nu redan så inte alla kommer samtidigt sen! jag har ju gjort månadsresumér under året så det kommer inte bli lika detaljerat som jag annars gjort men jag vill ändå göra en eftersom att jag har gjort årsresumér varje år sen jag började blogga. hoppas ni tycker det är kul att läsa om det!
 
Under januari hann jag med att träffa min syster som vi firade nyår med, fick jobb på en salong, köpte en ipad air och ett par supersnygga skor som sitter på mina fötter ooofta, gick på fotopromenader, gjorde lite naglar, hade många myskvällar och shoppade lite till.
mamma mindy

Fina bilder..så gott med s märken...

Caroline

Älskar Snapple :D

Sv; Ja eller hur ;D

Svar: jaa den smaken är så god :D
Julia

MALIN

Vad roligt med en årsresumé!

MADDISENJ.SE

Kul att se!

Henrietta Nylund ♥

Vilka härliga bilder och så roligt med en årsresumé! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: