slide show

Lunch tips

 
Min syster som är vegetarian var hos oss förra helgen och hon lagade sååå god lunch med quorn (?) som hon stekte och kryddade med vitlökspulver, vitpeppar och pizzakryddda och till det sallad med fetaost i. det ska jag äta till lunch idag fast med kyckling i istället. ♥
Elin

mums va gott!

A L I C E L A R S D O T T E R

Var jättegott!
Det där såg också gott ut!!

ɑ n n i k ɑ

Mumsigt!

G I N A ~

mums! :)

♫♪ sandra

gott!

Daniella

Vad gott det ser ut :)
Sv: Tacktack ^^
Kram!

Sara Ekman

Gott :)

carolines

gott! :) gillade du quorn? :)

SV: tack!

Svar: ja det smakade helt okej :)
Julia

R

Ser asgott ut!

Ida Lindborg ♡

åh mums!

Sv. hihi jaa verkligen! :D Kram

Jossan

Åh vad gott det såg ut! Riktigt fräscht :)
sv; Kan bara hålla med! :)

Hanna

Åh Gud så gott de såg ut!!

Ser riktigt gott ut!

Josephine - Living in London

Gott :)

Henrietta

Såå gott det såg ut!

Sara

Ser supergott ut :)

Emelie

Men åh så gott! :)

Emma

Qourn är jättegott, jag äter mkt vegetarisk mat :)

Life of Johanna

mums

Emmy

Mmm, verkar gott :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Gott :)

josefine

Bra tips! Älskar din blogg!

Svar: Tack :D
Julia

Charlotta Hägg

Sv: Tack så jätttemycket:) Och gott med sallad till lunch, har dock aldrig testat quorn.. var det gott? Hur smakade det? :)

Svar: Det var gott, svårt att beskriva hur det smakar men gott iaf med min systers kryddning :p
Julia

Emmy

sv;
Åh tack snälla! :D

Emmy

Åh så gott det ser ut! Älskar qourn :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Mums! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: