slide show

Haute in the heat

 
Testade det här härliga hallonröda lacket från essie för någon dag sen. love it! gillar ni färgen?
Linnéa

Såååå himla läcker färg <3

ɑ n n i k ɑ

SV: tackar :D

Christin

Super superfint!

Sara Ekman

supersnyggt!

Petra

fint lack

Susanna

Så läckert! :D

Moa

Hej! Riktigt härlig färg!Jag är helt ny här i bloggvärlden och skulle bli hur glad som helst om du ville kika in hos mig. :) Kommer skriva om mode, foto, hälsa&träning, musik och allt annat mellan himmel och jord! Hoppas du gillar det, kram!

Daniella

Ja verkligen, den är jättefin!
Sv: Ja supersött hehe :)
Kram!

Sara

Älskar hallonrött :)

Boel

Dunder snygga :D

VERONICA - fashion blog

Gud så snyggt! Rött är så läckert :) Hoppas du får en riktigt bra start på veckan, ha en fin måndag! Kramar!

J E N N I F E R

så snyggt!

Sofia R

så himla fint!!

F E L I C I A

såå snyggt!!

Cornelia

Åh så snyggt nagellack! Hoppas du haft en bra dag! :D

Snygg färg!

Malin Stensson

Så fint! älskar hallon, så det här hade varit som handen i handsken haha

Ida Lindborg ♡

Så himla fina! :D

Rihanna Sweden

Fin blogg du har tjejen :D Om du är ett fan av Rihanna rekommenderar jag att du kika in på min blogg. ♥

jossan

Jättefint! Snyggt & enkelt :D

Lydia Elstig

Älskar färgen!

Emelie

väldigt fint :)

sara

Riktigt läcker färg!

fashion

Super fint! :D

Beatrice Johansson

Så himla snyggt!:)

sv: ja, verkligen:) Kramisar♥

linah

ogm omg :D va fint
äälskar rött!

Anita

Snyggt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: