slide show

Halloween nails

 
Alla mina halloween naglar som jag gjort i år, är inget stort fan av någon av dom men ni kanske tycker om dom? ♥
JUNITJEJ

Vilka läckra naglar!

RIKTIGT SNYGGA! :O

Hanna

Jättesnygga! Är det lösnaglar, eller målar du när "nageln sitter på fingret"? :P Vad duktig du är. ^^

Svar: Jag har lösnaglar som är byggda med gele och tippar då :)
Julia

Josephine - Living in London

Snygga

carolines

Jag tyckte alla var skithäftiga! Jäklar vad duktig du är!

SV: Ja det gör jag med - dom är helt underbara! Speciellt denna lukt jag har i 'shea', den är totaaaalt underbar! :) hihi. Åh okej! Mitt torrshampo är slut så funderar på att köpa något helt ny doft :D hihi

Ida Lindborg ♡

såå fina!

Sv: hihi ja verkligen skönt! :D

Linnéa

Åh, söta, framförallt dom med spindlarna <3

- Caroline

Men jag dör vad snygga!! Hur kan du vara så jäkla duktig :ooo

Emiza

Coola

MATILDA

Jag gillar den näst sista riktigt mycket! :)

Hanna

Mina favoriter är dom första :)
Sv: Ja, super fina! :)

Life of Johanna

Tack så mycket. Jätte fina naglar! Varför är du inte nöjd?

Svar: haha jag är typ aldrig det :p
Julia

Johanna

Snygga!

Isabella Huynh

shit vad coolt! :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Åh så häftiga!

snygga :D

Sofia

åå grymma ju!!

THE REVOLT

Shit va snyggt!:0

MADDISENJ.SE

Wow, riktigt läckra. Du är grymt duktig!!

Daniella

De var fina, min favorit är nummer 1 :)
Sv: Tack så mycket ^^

Sara

Jag tycker faktiskt dem var häftiga speciellt den första :)

Sara Ekman

coola :)

Pernilla Johansson

Gillar bild 2 med orangea Essie lacket...

Emmy

Jodå, jättefina ju!! :)

fashion

alla var super fina! :D

milina.blogg.se

skit häftiga! :) gillar nog dom blåa mest!

Kaffehörnan

Vad nice snygga

moniki.blogg.se

snyggt gjort!

VERONICA - fashion blog

Snacka om grym inspo till halloween, älskar de på bild nr 3! :) Ha en otroligt fin söndag, hoppas det bjuder på extra många må-bra-stunder! Kramar!

Nelly

Tycker att alla är fina! :3 Men bäst är nog blodnaglarna ^^

Filippa M [foto & mode]

Men shit du är ju riktigt duktig! Aldrig sätt något liknande :) Kram

Svar: Tack :D
Julia

malin

de röd vita var jättefina, mina favoriter! <3

LINNEA

Alltså du gör så sjukt balla naglar!! Önskade jag var lika skillad på det där med pill och noggranhet haha..

Svar: Haha tack :)
Julia

Alva Carlbom - fotoblogg

Åh så passande till halloween! Den första var riktigt häftig! :)

Svar: Tack :))
Julia

Jennifer

Är inte så stort fan av halloween men wow vad coola naglar! Hur gör du dom? :)

S A R A

så fint!

Jennifer

Jo! Nummer två dem orangea va ju jättefina!! :) Min favorit iaf

sara

så läckra halloween naglar, du är så duktig!

Anonym

Du är ju bättre än cutepolish!!!

Svar: Haha tycker du? :)
Julia

Ida ☯ the sky under the sea

Supersnygga ju!Speciellt de två första ^^

Frida

Men OJ så fina! Jag klarar ju knappt av en endaste färg. Supercoolt!

Smilla

Wow! asså du borde vinna pris för det här. Skit duktig ,verkligen!

Svar: Haha tack :)
Julia

Malin Wederberg

Skrämmande snygga! Duktig du är.

Ebba Olofsson

Så coola!:)

Emilia

Jag gillar dem! Speciellt de två första och den med spökena. Vad duktig du är! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: