slide show

Förvaring

 
Köpte den här förvaringsgrejen på ikea förra veckan. Egentligen så är den till för både nagellack och smink och där jag har mina nagellack staplade på varandra ska man egentligen förvara sminkborstarna men jag använde hela till mina nagellack istället haha. Skulle jag haft mitt smink där hade jag bara glömt bort det när jag ska iväg, känns bättre att ha allt det i sminkväskan istället. Fast om jag skulle få plats med alla mina nagellack hade jag behövt typ 50 st sånahär haha så resten står på andra ställen.
Carolina

Väldigt praktiskt och snygga nagellack, älskar glitter!

F E L I C I A

Jag tycker det är så fruktansvärt svårt att måla. Men kollade igenom några inlägg, använder du ofta svamp till det? :)

Svar: jaa ibland men inte alltid :)
Julia

Nelly

Vilken smart förvaring! :)

Jessica

Jaa eller hur! Sjukt :D

Sandra

Så många fina nagellack du har :D Hinner aldrig använda mina sen jag började med gele i stället :)
Ser att du också har planer på att flytta till sthlm, blir det inom en snar framtid? :)

Svar: jag vet inte, om jag får jobb där flyttar jag på en gång men just nu är inget planerat men det kan ju hända plötsligt också! har du några planer på att flytta dit eller? :)
Julia

carolines

SV: Jahaaa men vad kul! :D bor du nära eller? :)

Svar: 1 timme med tåg, i fagersta :)
Julia

Alina

sv: eller hur? :)

Ida

Vad fiffigt och snyggt!

Svar: Aa :)

sara

Snygg och smart förvaring! :)

Annika

Det blev riktigt snyggt!

Sara

Smart förvaring :)

MALIN

Har en likadan hemma - den är grym!

G I N A ~

snyggt! :D hur mycket kostar sånna nagellack du använder? (OPI)

Svar: OPI kostar 155 nu men jag köper från ebay ibland, mkt billigare där :)
Julia

Emelie

Smart! :)

milina.blogg.se

smart!

Sofia

Tack :D

Linnéa

Gud vilket grymt "förvaringsställ" - kanske något man borde införskaffa :P

Henrietta

Visste inte dom hade såna på ikea!

Sara Ekman

Smart :)

Emma Ekstén

Så praktiskt och så snyggt!

THE REVOLT

Sådan box är ett smart köp, med tanke på att du är intresserad av naglar o så!^^ lättare att hitta alla nagellack o allt!^^

Ida Lindborg ♡

Så fina!

Sv: tack snälla! :D kram

Nice! Väldigt praktiskt!

Svar: Ja, appen suger! Hm, vionno har jag hört talas om... Men det känns mer som det är en sida för stilbloggare och modebloggare av något slag. Har kikat in vionno-bloggar och gillar det inte särskilt mycket. Dessutom är vionno ett svårt namn att minnas.. haha. Ja, av någon anledning hamnar man alltid här igen. Hänt mig också. Men nu vill jag inte flytta för att komma tillbaka och det gör det lite svårare.. :/

Life of Johanna

Smart förvaring!

Ja visst var plånboken snygg

jossan

Praktiskt att ha :)

sv: Det är det också!:)

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Bra förvaring! :)

My Fredblad

Shit vad snyggt det blev! Men vad är det där för rullade grejer? :)

Svar: det vita eller vilket menar du? det vita är pads iallafall!
Julia

Jennifer

Va smidigt!!

Emmy

Skönt med lite förvaring i varje fall! :D

MATILDA

Vad snyggt :) Stilrent och fint!

VERONICA - fashion blog

Snacka om smart! Riktigt snyggt också! :) Ha en fin tisdag, hoppas din dag varit grym och att du får en urmysig kväll!

sv; ja men eller hur!? :D <3

Emma

Snygg förvaring :)
jag har mina lack i lådor under sängen, haha :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det är just det där med förvaring som är svårt. Just nu har jag alla mina nagellack på ett trevånings kakfat, men alla får inte plats i alla fall och jag börjar bli lite trött på att ha det framme, men att packa ner det i lådor gör ju att man inte får överblick över lacken..,.. Svårt det där haha

carolines

SV: De va supergott!:)

Alva Carlbom - fotoblogg

Åh så fint! Hur mycket kostade den? :)

Svar: 149:- :)
Julia

Amanda Jona [SPONTAN]

Snyggt det blev!

Charlotta Hägg

Sv: Jaa nu har det gått så långt att man bara vill ha det gjort liksom.. orkar inte vänta tills på torsdag. Dessutom måste jag ju plugga hela dagen imorgon :/ Usch! Vill bara ha denna tenta gjord.

Det där var riktigt smart! Blir väldigt snyggt att ha framme dessutom :) KRAM!

MADDISENJ.SE

Vilken smart förvaring

Hanna

Dom där är så smarta! Jag förvarar mitt smink i en sån där :)

zeb

Snyggt det blev ju! :)

Emma Parmlöv

Ååh ser att det är dags för mig att ta en tur till Ikea :D Behöver verkligen lite förvaring, alla mina grejor ligger bara huller om buller i en låda smink-nagellack-smycken bra kombo haha ;) Har dock inte orkat leta speciellt mycket, men nu slipper jag ju det iallafall. Ikea nästa :D

Svar: Ja åk dit :D
Julia

Emma @the Nailpolish Saga

Det ser riktigt läckert ut. Men håller med, det får inte plats särskilt många lack... ;)

Svar: Haha nej det som är synd ;)
Julia

Annie

Oh så bra & snygg :) vad nagellack du har :) hihi

Tess

Eller hur! Tusen tack för kommentaren fina du! :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: