slide show

Favorite things

 
Jag älskar parfymen jag köpte i USA i somras från VS, den luktar verkligen fräscht och kommer alltid påminna mig om sommaren. sen gillar jag verkligen mitt nya iphoneskal, inte för att den är nå speciell men rosa kan aldrig gå fel eller hur? och så älskar jag handkrämen jag fick i födelsedagspresent, den luktar så himla gott och går in i huden på en gång, love it!
Mamma Mindy

Fina fäger o bilder :)

VERONICA - fashion blog

Fantastiska produkter! Gud så kul! :) Hoppas din fredag har varit underbar! Ha en fin helg, kramar!

Emelie

Så mycket nice! :)

Jennisbeauty

Underbara saker! Älskar halsbandet :D

Boel

Fina saker:D

Petra

Önskar dig en trevlig helg

Johanna

Nice!

Sara Ekman

Härliga produkter :)

Jennifer

Gillar halsbandet!!

Charlotta Hägg

Sv: Jaa, det var jättegott :) Och vilka fina bilder! Älskar nagellacken :) KRAM!

Hanna

Vad fina saker! Tror jag frågat tidigare men varifrån är iphone skalet? Super fint är det iallafall :)

Sarah

fina saker =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: