slide show

China Glaze

 
Här kan ni se alla mina CG nagellack! china glaze är ett av mina favoritmärken, deras borste är bra och enkel att måla med och dom har sååå många fina färger att välja mellan. har ni testat CG någongång? några finns att köpa på H&M men annars är det på internet man hittar dom, t.ex eleven.se och bangerhead har bra utbud.
 
Jag har haft det här inlägget i utkast sen i fredags och några timmar senare får jag ett dm på insta om att china glaze ville lägga upp en av mina nageldesigner på deras insta, så kul!! 
fashion

wooow super måga! :D

Liborius

oj vad många!:D jag har 4-5 CG :)

Josephine

Åh vad många fina färger! :)

Linnéa

Sååå många snygga färger... Det sitter bra på naglarna och så eller? <3

Svar: jaa det gör dom, vissa bättre än andra såklart men så är det med alla märken :)
Julia

Charlotta Hägg

Sv: Jaa, jag längtar verkligen till halloweenpartyt! Ska bli roligt att klä ut sig lite ;) och wow, vad många du har! :D

Sofia

Superfina färger!!

elin

det är kul att ha många nagellack av samma märke! jag föredrar Essie, dock är de väldigt dyra men såå fina! kram ♡♡

Emma & Julia

Åhh vad många och fina nagellack du har! :D

Henrietta Nylund ♥

Åh så många fina olika färger! :)

Filippa Wallin

Härliga bilder och underbara färger!
sv: Härligt att du gillade det! Kram på dig!

Erica

Wow, vad många olika nagellack du har! ;)

MADDISENJ.SE

Oj vilken samling du har :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Vad kul att ha så många! :)

Boel

Måste prova det lacket :)

Sv: Väldigt :)

Pernilla Johansson

Oj vad många du har, jag som precis har köpt min första CG... ja H&M hade inte så stort utbud men skall kolla in dem mer och se om det finns några spännande färger som passar mig...

Flisan

sv: vi förlorade hehe :P

Madeliene

- åh vad fina färger :)

Hanna

Jag har aldrig provat de märket faktiskt, kanske borde göra de! :)

Sara Ekman

måste testa deras lack någon gång :)

LINDA+LONDON

Oj vad många :D håller med dig om att det är ett riktigt bra nagellacksmärke!

jossan

Oj va många! Jag kanske får köpa ett nagellack ifrån det märket nästa gång :)

sv: Ja den är superbra :D

jossan

Oj va många! Jag kanske får köpa ett nagellack ifrån det märket nästa gång :)

sv: Ja den är superbra :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Va många! Jag har faktiskt aldrig testat det märket :)

Emmy

Åh vad många och fina :D

Emmy

sv;
Aah, det var det verkligen. Lördagen gjorde mig väldigt gott ^^

Tess

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

Sara

Jag gillar med deras lack, men har inte så många fina som du :)

Ida ☯ the sky under the sea

Jag gillar China Glaze! Tycker H&M där jag bor har jättedåligt utbud så köper hellre från nätet ^^

Svar: Ja samma här :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: