slide show

Chanel nailpolish remover

 
Hade ett presentkort på kicks så lyxade till det lite för mina naglar och köpte en nagellacksremover från chanel. man vill ju knappt använda den haha men ska bli spännande att testa, jag använder alltid annars removers från ica/lidl för 15 spänn.
Pernilla Johansson

Jag använder Depend, de hade en stor falska som jag hittade på Maxi...

Malin Thorell [ PINKPIERCING ]

Du kan väl göra ett inlägg om det när du har testat det? :)

svar: Tack, ah visst är han söt min lilla lilleman ^^

Svar: det ska jag! :)
Julia

VERONICA - fashion blog

Grymt fin färg!! :) Ha en uuuunderbar dag finaste du, massor med kramar!

Filippa Wallin

Då lär den ju vara effektiv!
sv: Verkligen! Kramar!

Amanda

Snygg färg!

Sara Ekman

Hoppas den är bra :)

Linnéa

Åh, lyxigt värre <3

Ibland behöver man lyxa till det lite! :)

Julia ♥

Vilken fin färg på nagellacket! :D

Svar: fast det är inget nagellack, det är nagellacks borttagning ;)
Julia

Sofia

Men åh vad spännande! Och ändå roligt med ett roligare märke också! :)

Joss

Härligt!

Ida Lindborg ♡

såå fint!

Sv: åh tack hihi! :D kram

Emelie

Åh vilken fin färg! :D

♫♪ sandra

fancy!

OLIVIA

åh coolt :D

sv. hihi tack :D
kram

sara

ne den vill man ju inte slösa på i onödan! ;)

Charlotta Hägg

Sv:Jaa, det var de verkligen:) och jag använder alltid chanels nagellack men aldrig testat deras remover. Jag hoppas att du skriver vad du tycker om den sen :) KRAM!

Liborius

oj vilken fin! Nej den vill man knappt använda;)

Erica

Lyxigt! ;)

Sanna Preifelt

VILL HA! Ska fasiken unna mig den när CSN kommer, hiih ;D

Svar: Ja det tycker jag :D
Julia

Emelie

Spännande!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha lite skillnad på den och icas/lidl borde det ju vara:) Återkom gärna med vad du tyckte om den:)

Svar: haha ja eller hur ;) skriver i nästa nagelinlägg, då ska jag ha hunnit testa den!
Julia

Henrietta Nylund ♥

Åh vad kul att lyxa till det lite extra! :)

Sara

Så lyxigt!!

Emmy

Ser ju gaska exklusiv ut haha! Hoppas du är nöjd med den efter att ha provat :D

Emmy

sv;
Hihih jo men verkligen, det var jag tacksam över :D

Sara

Du måste uppdatera om den är bra, älskar lyx när det kommer till smink och hudvård :)

Svar: Jag med! :) ska absolut skriva när jag testat :)
Julia

Hanna

Den där removern har jag hört mycket bra om, är sugen på att testa! :)

Tess

Du får skriva om den var bra när du har testat :) Kram

Svar: Det ska jag :)
Julia

F E L I C I A

Hoppas det är bra!
det kanske är mer skonsamt för naglarna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: