slide show

Bloody nails

 
Inte direkt dom snyggaste naglarna till halloween men dom är lätta att måla, går fort och man behöver egentligen inget annat än en tandpetare men jag använde en pensel dock men det behöver man inte om man inte har någon.
Boel

Otroligt snygga :D

Sv: Tack :)

Ida - foto & häst

supersnyggt! :D älskar färgerna :)
sv; tack så mycket ❤

Nelly

Fränt! :D

Linnéa

Ah dom passar ju mig, vampire-lover :p

Henrietta Nylund ♥

Sjukt coola naglar ju!

Jossan

Fräsiga!
sv; Ja, det verkar så :)

efji.se - en serieblogg

omg vad snyggt

THE REVOLT

Jag tkr de va jätte snygga :0 skulle lätt kunna ha sådana till halloween :0 är dock inte bra på sådant xD

Sara Ekman

coola :)

Anonym

Åh vilken fin blogg du har:)

Johanna

Nice!

Snyggt! :)

Linnea

Åh, ja jag får göra det :-)

Fani

Riktigt grymma ju! Nice inspo!

Svar: tack, kul att du gillar dom :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: