slide show

Animal prints

 
Och så var leopard och tiger naglarna tillbaks igen haha! vet inte hur många gånger jag gjort liknande (likadana?) designer men dom är så roliga att måla så jag kan inte låta bli att göra det flera gånger haha.
 
jag använde:
* china glaze - capacity to see beyond.
* OPI - my vampire is buff.
* misa nail art lacquer till strecken.
* svart akrylfärg från någon random målarbutik+en tunn pensel till fläckarna.
* seche vite top coat.
Emelie

Så snyggt!

Jossan

Fina :)
sv; Ja, det var det :)

OLIVIA

så fint :D


sv: åh tack :D
kram♥

F E L I C I A

så duktig du är!! skitnsyggt!

Dessa gillade jag väldigt mycket! :)

opie

Sjukt snyggt! :)

millie ❀

så coolt! vad duktig du är!

Linn

jättefint,men skulle gärna vilja att du kanske kan skriva ett inlägg om bra nagelprodukter som bland annat nagelolja:D

Svar: det kommer :)
Julia

Ida Lindborg ♡

Såå snyggt! du är så duktig!

SV: haha det var fantastiskt roligt :D

Klara

Alltså, vad du är duktig!

Caroline

Sååå snyggt!!

Jennifer

Såfint. Jag som är så grön på allt detta. Jag kan göra detta med gele va? :) tex använda min svara färgade gele och en tunn pensel?

Svar: Ja det går :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: