slide show

Sims 4

Var med mina föräldrar i västerås idag, var på ikea för att kolla på lite saker och lite annat men det var så gaaalet mycket folk överallt så man orkade knappt ta sig någonstans haha, köpte iallafall bl.a sims 4 och det har jag sysselsatt mig med sen vi kom hem.
 
 
jag som älskar 2an (tyckte inte alls om 3an) var först lite osäker på om jag skulle köpa 4an men är glad över att jag gjorde det nu för det är superkul!! har ni spelat det?
 
zeb

Vad roligt! Har velat testa fyran ett tag, men inte gjort det än... Får ta och göra det! :)

Hanna

Åh vad roligt! Jag hade också vela ha Sims 4 :D

Linda

roligt med sims!:D

S A R A

oj låter bra borde testa spelet!

Sara Ekman

kul :)

- Caroline

Så kul :D

Emelie

Åh så roligt!

Fanny

Vad kul! :D Jag har inte spelat det men skulle vilja prova det, är dock lite skeptisk. haha

Svar: jag var också skeptisk först och det är inte lika roligt som 2an men jag gillar det mkt ändå! :)
Julia

Julia

Sv; Tack! :)

Åh vad jag saknar the Sims! Spelade 2:an sjukt mycket förut men nu har jag inte spelat på flera år.. :(

Svar: jaa jag har också saknat det :')
Julia

Amanda Jona [SPONTAN]

Tycker precis som dig, älskade tvåan men tyckte inte alls om trean :) Hade därför inte tänkt köpa fyran heller men så fick jag vara med i en utmaning där jag fick spelet gratis och tur var väl det för tycker fyran är hur kul som helst! :)

Pernilla Johansson

Var längesedan jag spelade 2:an och älskade det, och precis som du fastnade jag inte för 3:an... återberätta gärna vad du tyckte om fyran...

Caroline

Va roligt! har också varit sugen men har inte gjort slag i saken ännu ^^

Gina

Tyckte också bättre om 2an! Har också 4an nu men har inte startat det än :)

Lina Fransson

älskar tvåan och trean men fyran är jag lite sådär med. det är kul och bra och snyggt, men jag vet inte, vissa grejer som att det inte finns diskmaskiner för mig irriterad haha!

Svar: haha ja det saknas en del grejer tycker jag med men det kommer väl mer i expansionerna antar jag :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: