slide show

Pine-ing for glitter

 
Jag gillar egentligen inte grönt så himla mycket men det här lacket älskar jag! det är verkligen mitt finaste gröna lack som jag har i min samling. gillar att den är lite smaragdgrön/typ tealfärgad, perfekt till julen! jag har dock ett annat nagellack under från essie (ruffles & feathers) för att det är inte så mycket bas i den här från CG, det är mest bara glitter så över basen har jag 3 lager men även 2 gick bra men ville mest få lite mer glitter men det blev ingen större skillnad.
 
Lacket kommer från CG's julkollektion, tror att den släpps i sverige snart. mitt kommer iallafall från ebay.
Beatrice Johansson

Så otroligt fina!:)

sv: Tack, det hoppas jag med:) Kramisar♥

milina.blogg.se

härlig färg!

Henrietta Nylund

Det blev ju riktigt fint! Håller med att den har lite julkänsla i sig :)

BeckaBubblegum

Jag är inte heller så mycket för grönt, men det där nagellacket var ju verkligen hur snyggt som helst! :D

MADDISENJ.SE

gud så läckert

Linnéa

ÄLSKAR färgen :p

FrökenTV, bloggen om tv och film

såå snyggt

carina

Åh så fin grön färg!

Malin Wederberg

Jättefin färg!

Ida Lindborg ♡

Såå fina!

Sv: Tack snälla!! ♥

Daniella

Det var en väldigt fin färg, gillar den mycket!
Sv: Ja, det var det ^^

elinasoderholm.blogg.se

Sv: Tack! :)

Åh, du gör så fina naglar!

Emmelie

Verkligen snyggt och juligt! :-D

Pernilla Johansson

Snyggt lack, skulle vilja ha det, men såg att det var slut.
Tack för tipset på den man kunde köpa nagellack av på ebay... beställde några stycken.

- Caroline

Skitsnygga ju! Det lacket passar bra till nyår ju :)

sara

Guuud så läckert! :)

Elin

Otroligt vackra!

Paulina

Vilket fint nagellack!! :D


Är du intresserad av smink, skönhet och träning? Då har du kommit rätt!
Välkommen till Onlypaulinaa.blogg.se

Sara Ekman

supersnyggt!

Kimmey ~ Kung varje dag

Åh va snyggt!

Ida ☯ the sky under the sea

Jag älskar grönt, haha! Gröna och röda nyanser är de jag gillar bäst bland nagellack. Vilken favorit färg har du på naglar? :)

Svar: jag gillar vitt mest men även rosa/korall färgade, blått och silver :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: