slide show

NYC manicure

 
Målade NYC's fina skyline på mina naglar igen! Alla naglar förutom på lillfingret har jag försökt måla så det föreställer en skyskrapa som finns på riktigt i staden, kan ni gissa vilka? Gjorde även en tutorial, hoppas ni fattar något av den!
 
Jag använde:
* Essie - blanc
* OPI - kiss me I'm brazilian
* China glaze - spring in my step
* Essie - cocktails & coconuts
* China glaze - fairydust
* Svart och vit akrylfärg+tunn pensel
* Seche vite top coat
Linnéa

Underbara naglar <3

Linnéa Alpsten

Så sjukt vackra! Jättekul att se steg för steg bilder! :D

Svar: tack, kul att du gillade det! :)
Julia

Daniella

Åh vad fint! Skulle aldrig ha tålamodet med att göra sådana fina naglar haha ^^
Sv: Eller hur? Den bilden tror jag många håller med om haha :p
Kram!

Sara Ekman

läckert :)

milina.blogg.se

ser så lätt ut! men när man sen ska testa så är det aldrig lika lätt som det ser ut :o jag är så himla skakig om händerna, speciellt när det blir pilligt!

Pernilla Johansson

Så snygga. tänk om jag kunde göra det... men har för darriga händer för att klara av detta...

- Caroline

Förstår inte hur du kan vara så fingerfärdig! Så jäkla snyggt :D

Svar: mkt träning haha, tack :D
Julia

Nelly

Roligt tema och så bra det blev :)

Jessica

Så snygga naglar! :)

Sara

Så otroligt snyggt ! Du är så duktig :)

Svar: taack :))
Julia

Julia

Sv; Jag hoppas också på en vit jul! :)

Vilka snygga naglar!!

Johanna ♡

Åh så snyggt! Riktigt duktig är du! Kram

Svar: tack! :D
Julia

Emma

Guuuud vad snygga!!

Malin Wederberg

Love it! :D

Ida Lindborg ♡

Du är så duktig!

Sv: Tack snälla! :D

ericaandersson

åhhh så fina!

Elin

Gud vad snyggt!

Emelie

Otroligt fint!

K- S

Det här var så snyggt!

Fanny

Gud vad fina!! Du är verkligen grymt duktig! :D

Svar: tack! :D
Julia

Kimmey ~ Kung varje dag

Häftiga!

Hanna Karlsson

Jag har sett att du har använt china glaze fairy dust flera gånger och chansar på att du beställde den från Ebay eftersom att den typ inte finns i Sverige. Skulle du kunna skicka länken till säljaren? :D

Svar: japp det gjorde jag :) här är säljaren och lacket: http://www.ebay.com/itm/China-Glaze-Nail-Polish-Lacquer-FAIRY-DUST-70563-5oz-/161228847061?pt=US_Nail_Care&hash=item2589fcf7d5
Julia

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Älskar när du lägger upp dina steg för steg bilder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: