slide show

New nailstuff

 
Alltså kolla vad jag fick för paket idag!! Beställde det här från ebay för lite mer än en månad sen (från kina) och idag fick jag äntligen hem allt, var rädd för att det skulle ha försvunnit påvägen hit eftersom det tog sån tid men det hade det inte som tur var. Åh är så himla nöjd och längtar tills jag får testa allt. ♥ ♥
Caroline

Vilket roligt paket :D

Linnea

Åh så mycket fint <3

milina.blogg.se

Åh heaven!

LINNEA

Sv; ja de hade du redan kommenterat innan ;)

Svar: hahah oj :p
Julia

Emelie

Vad roligt! :D

VERONICA - fashion blog

Åh vad roligt!! :) Gud så fint!

Marlene S.R

åh vad kul!

Henrietta

Åh vad kul med paket! :)

Sara

Åh så häftigt, ska bli spännande att se vad du hittar på med det :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med en massa nytt :)

Fanny

Gud kul! Vad använder du för typ av naglar? Några speciella som du kan rekommendera? :)

Svar: jag har gelénaglar om det är det du menar :)
Julia

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Men så mycket snyggt:) Tur att det kom fram, men vilken tid det tog haha.

Sara Ekman

Oh nice :)

Louise

Roligt! :)

Sanna Preifelt

Åh vad roligt :)

Ida Lindborg ♡

ååh härligt! :D roligt!

Sv: Tack så jättemycket hihi! :D

Jennifer

Åh jag beställer också massor av dekorationer via ebay! :D Bästa

Svar: ja funkar ju jättebra och är superbilligt :D
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: