slide show

New ins

 
Jag och mammis var på en liten shoppingtur igår, fick med mig lite fina saker hem! känns som att det var en evighet sen jag köpte kläder, jag har typ bara köpt nagellack och nagelsaker den senaste tiden haha. bättre bilder kommer när jag har på mig/testat allt.
Maja

Fint!! Har en liknande jacka från MQ, älskar den!
Ha en fin söndag :)

Sanna Preifelt

Åh vad fina grejer :) Jag skulle gärna se lacket på!

Ida

Supersnygga jackor! Och nagellacket ser väldigt intressant ut, ska bli kul att se när du testar det :)

Boel

Åh så snyggt :)

Sv: Jätte roligt :)

Alexandra

Åh vart är typ inne jackan/ koftan ifrån? Den var jättesnygg! <3

Svar: vero moda :)
Julia

Charlotta Hägg

Sv: Jaa, riktigt mysigt :) Och vilken fin jacka!

Hanna

Vad snygga jackor :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

snygg jacka

Henrietta Nylund

Suuuperfint allt var! :)

Emma

Så otroligt fina jackor!!
Svar: Ja verkligen, man hinner knappt vakna innan det är mörkt igen!
Kram

Linda

fina grejer!:D

Emelie

riktigt snyggt !

Linnéa

Gud vilka snygga inköp <3

KassandraPalma

jackan var riktigt snygg!

Nelly

Så roligt med shopping ^^

Sara Ekman

Snygga :)

milina.blogg.se

snygg jacka!

Ida Lindborg ♡

åh så fint!

Sv. Tack snälla hihi! :D massa kramar!

Svar: kan inte kommentera något av dina inlägg i din blogg? så får väl kommentera inlägget om dina inköp här då haha, så fina saker :))
Julia

Sara

Riktigt snygg jacka :)

Ida Lindborg ♡

Sv: men vaaa?? testa igen!
åh tack :'D

Svar: nu funkar det men inte i inköpsinlägget haha men aja :)
Julia

Caroline

Tröjan i mitten var otroligt fin! Roligt med shopping :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: