slide show

Nailmail

 
Haha jag blir alltid helt till mig så fort jag får ett paket med nagellack i, kolla lacken ovan liksom! jag blev verkligen kär i den grön och svartglittriga (glittrar jättemycket irl), superfina verkligen! de andra älskar jag också såklart hehe. ni ska som alltid få se hur alla lacken ser ut på men det vore ju bra om solen ville kika fram så man kan få bättre bilder men det ser inte ut att bli så på ett tag.
 
jag beställde alla nagellacken+en nail art pensel från ebay (beautyzone2007 heter säljaren, tog inte ens en vecka innan jag fick mitt paket från USA och hon är jättesnabb på att svara om man undrar över något, rekommenderar verkligen att köpa från henne, har gjort det 3ggr nu) och hela beställningen gick på 283 kr, helt sjukt ju! i sverige hade jag fått betala ca 900-1000 spänn för allt.
Fani

Jättefina lack :) Också sugen på lite nya fina färger. Just nu kör jag på ett rött och skimrigt, juligt lack från OPI, an affair in red square. Love it!

Svar: åh det lacket är fint :)
Julia

Ida Lindborg ♡

åh så fint!

Sv: tack så hemskt mycket hihi! :'D kram

Emma & Julia

Wow! Måste kolla upp! :)

Sanna Preifelt

Åh vad perfekt. Älskar själv nagellack, och speciellt glitternagellack :)

Hoppas att du får en bra tisdag! kram ♥

G I N A ~

älskar verkligen glittriga nagellack :D

Linnéa

Åhå, såååå snyggt <3

Henrietta Nylund

Oj är det såå billigt? Ska verkligen ta mig en titt på vad hon har för nått, lät ju superbra! :)

Svar: ja det är jättebilligt, helt sjukt haha :) OPI kostar typ 45 spänn på hennes sida :o
Julia

Sofia

SV: Ja verkligen :D

milina.blogg.se

haha undrar verkligen hur många nagellack du har ;)

Svar: haha det är några st nu, dags och räkna kanske ;p
Julia

MADDISENJ.SE

vilka fina

Ida

Är så lycklig att Ebay finns, man hittar alltid sjukt billiga saker som kostar skjortan hemma i Sverige :)

Bea

jätte fina färger

jossan

Åh dt är ju så fint med glittriga naglar :D Speciellt nu till jul :D

sv: Ja, bio är verkligen mysigt :)

Vilka fina nagellack. :)

Amanda Jönsson

Väldigt fina nagellack! :)

Charlotta Hägg

Sv: Tack så jättemycket:)

- det röda lacket från O.P.I är perfekt nu till juletider ju :D

Svar: ja verkligen, den från china glaze med :)
Julia

Sofia

vilka fina bilder!

Vilma

Blir alltid helt euforisk när jag får paket haha :*

Thea

Gud vilka härliga nagellack!
Kolla gärna in på min blogg med bilder på allt från hästar till kakor och resor :)

sara

vilka snygga lack! :)

KassandraPalma

den guldiga var riktigt snygg!

Beatrice Johansson

Så otroligt fina alla lacken var:)

sv: Ja, verkligen:) Kramisar♥

Pia

Har också beställt China Glaze nagellack ifrån den säljaren på Ebay. :) Verkligen jättebra säljare och så sjukt billiga priser! Vad heter det guldiga lacket?

Svar: ja verkligen! :) det guldiga från china glaze? det heter iaf de-light :)
Julia

Emmelie

Vilken tur att ebay finns! :-D Gillade det längst till höger, så fint :-D

Hanna Karlsson

Har beställt från Ebay en gång innan och det är väl dags att börja beställa något därifrån igen haha. Tack för tipset på säljaren! De nagellacken är ju så jäkla dyra i Sverige..

Svar: ja verkligen överdrivet dyra :s
Julia

Sara

Beställer du alltid dina nagellack från ebay eller beställer du från något annat ställe också? :)
Jag har kikar runt lite själv men hittar knappt någon sida som har nagellack jag fastnar för någonstans, plus att det oftast är så jäkla dyrt på alla sidor när man väl hittar något, trist att köpa typ ett nagellack pga att det blir svindyrt att köpa fler ^^ tycker just china glaze har så himla många fina färger. OPI också, men dom är ju fruktansvärt dyra att köpa.

Svar: det är lite olika men när det är många nagellack som jag vill ha blir det från ebay men är det kanske 1-2 st bara som finns i sverige brukar jag beställa från typ eleven.se eller köpa på kicks :)
Julia

Ida ☯ the sky under the sea

Damn, I want them all! Ebay är ju underbart då det kommer till nagellack, annars hade man ju blivit ruinerad :)

Svar: haha ja verkligen ;)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: