slide show

Mitt 2014 - del 4

 
Våren kom och bjöd på härligt väder (bara jag som saknar det så himla mycket just nu?) så tog en fotopromenad, lackade mina naglar i härliga vårfärger, testade outfits inför sommaren, åt årets första jordgubbar med elin, firade påsk och fick en glossybox med nice innehåll.
Amanda Jona [SPONTAN]

Verkligen så härliga bilder! :)

Linda

härliga bilder

Linnea

Åh, april är bäst :)

milina.blogg.se

skitsnygg outfit!

Henrietta Nylund

Superfina bilder! Åh saknar sommaren och våren!

Svar: tack, jag med! :)
Julia

Ida Lindborg ♡

åh så fint!

SV: hihi ja det var jätteroligt! :D

Kattis

Åhh vad jag saknar solen när jag ser dessa bilder...härliga vårbilder!:)

sv: Dom är roliga att fota!:)

Julia

Åååååååh alltså ALLA dina nageldesigners!! ♥.♥

Svar: kul att du gillar dom :))
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: