slide show

Med på CG hemsida!

 
Här är ett par naglar som jag målade ikväll, jag älskar att måla abstrakta designer och det gjorde jag jätteofta förut men nu händer det bara lite då och då och det märks på strecken haha, dom var faktiskt bättre förut.
 
Sen såg jag nyss när jag gick in på China Glaze hemsida att mina naglar från någon vecka sen (som jag målat med CG lack) finns med där på startsidan, hur kul?! Älskar att CG uppmärksammar deras fans och gillar alltid ens bilder när man taggar dom. Love CG! ♥ ♥
- Caroline

Åh så kul :D

Linnéa

Wow, vad coolt :) Grattis! <3

Kimmey ~ Kung varje dag

Kul :) Snygga naglar också för den delen :)

Lisa

Snygga naglar! Fy va roligt att du kom med på deras sida! :D

Svar: tack, ja det var kul :D
Julia

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Sv: Tack så mycket Julia! :)

Gud vad snyggt!

Clara

Så kul!

milina.blogg.se

gud vad roligt :D

Svar: ja det var kul och oväntat haha :')
Julia

Nelly

Men så roligt att bli uppmärksammad på deras sida - grattis! :D

Svar: ja det var kul! :D
Julia

Anonym

Vad roligt! Jättefina :)

Svar: ja jättekul, tack :)
Julia

Elin

Åh vad roligt, grattis :D

Svar: ja det var kul :D
Julia

Sara Ekman

Åh vad kul :D

Svar: ja det var kul :D
Julia

sara

Åh vad roligt! :)

MATILDA

så snygga! :D

Sara ~ Candis

Ahhh så snyggt :D

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Men vad roligt!! :D Och naglarna är så snygga! Önskar att jag kunde göra sånt! Fast har inte direkt tålamod heller... haha

Svar: ja blev så glad när jag såg det, tack! :)
Julia

Amanda Jona [SPONTAN]

Vad roligt! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

roligt :)

Ida ☯ the sky under the sea

Vad roligt! Snygga naglar dessutom :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: