slide show

I'll tinsel you in

 
Bilderna är en vecka gamla men här har ni iallafall en swatch av OPI lacket jag köpte förra helgen, supercool är den! Tror även det hade blivit snyggt med en silvrig eller svart/vit bas. Gillar ni den?
Elisa

Jättesnygga naglar! :D

Ida Lindborg ♡

Fina :)

Hanna

Häftigt lack! :)
Sv: Den har jag aldrig smakat, kanske borde de! :)

Felicia - Modell

snyggt :)

Jennisbeauty

Wow vilket coolt lack! :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Häftig!

Sara Ekman

Snyggt :)

Life of Johanna

Läckert :)

Linnéa

Ah, snygga naglar <3

Daniella

Det blev väldigt fint!
Sv: Ja, det var det :D

Jessica

Riktigt snygga naglar! :)

- Caroline

Shit vad snyggt! Den ska jag köpa :)

Julia

Sv; Tack för din "röst" angående bilderna :) Värst bara att det är endast du och en till som röstade och ni röstade olika, så hoppas att någon fler röstar tills imorgon xD

Vilket häftigt knep att använda det där lacket sådär, jag har ett ungefär likadant från ginatricot och det blev inte snyggt att lägga massa lager på en hel nagel för att få det att täcka hela nageln, haha. Men nästa gång skall jag testa att göra dem såhär :) tack för tipset!

Gry

Snyggt :D

milina.blogg.se

snyggt!

ɑ n n i k ɑ

Snygga naglar! :)

Beatrice Johansson

Så otroligt snyggt:)

sv: Tusen tack:) Kramisar♥

sara

Läckert!

Fani

Oh, de här gillade jag massor, superfina :)

NICOLE

Så snyggt! Kan kolla runt riktigt länge i dina nagelkategorier bara för du är så duktig :)

Svar: åh tack :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: