slide show

Halloween cupcakes

 
Jag (med lite hjälp såklart, jag är värdelös på att baka haha) bakade halloween cupcakes igår, lite efter sådär men jag har ju inte vart hemma/haft tid så därför fick det bli så, jag använde det HÄR receptet fast hade i hallon och vanlig mjölkchoklad istället för äpplen och mörkchoklad och så hade jag inte kanel i heller. ovan kan ni även se min (misslyckade haha) halloweensminkning, min nos började försvinna efter bara 1 timme så det var rätt värdelöst smink (hade några sminkkritor från partykungen) men men!
emelie andersson

så gott :)
och vilka söta bilder på dig!

sv: visst är han :D tack!

Linnea

Vilka söta bilder :-)

Emelie

De där såg riktigt gott ut, och söt sminkning!!:)

Caroline

Vilka söta muffins! ^^

sara

Men vilka fina och mumsiga :)

Ida Lindborg ♡

ååh snyggt!

Sv: TUsen tack! :D

milina.blogg.se

men åh mums :D

Sara

Dina muffins ser supergoda ut :) Och sminkningen var snygg :)

♫♪ sandra

ser goda ut ju!

Amanda Jona [SPONTAN]

Tycker cupcakes var jättefina! :)

Linn

fin sminkning,synd bara att den inte höll speciellt länge :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: