slide show

De-light

 
Äntligen kunde jag måla mina naglar lite, för några dagar sen råkade jag på nåt sätt (har ingen aning om hur det gick till haha) ha av en gelénagel och det råkade även följa med en del av min naturliga nagel..behöver jag ens säga att det gjorde svinigt ont och blödde hela kvällen typ? har vart helt köttigt och mysigt ett tag.. men det såg bättre ut nu så jag testade att förlänga nageln idag, hoppas det håller bara. Men iallafall kolla in det här snygga nagellacket från china glaze julkollektion, perfekt till nyår ju! Det är mycket finare irl när man kan se hur det glittrar. ♥
 
Jag vet att några av er var sugna på lacken från CGs julkollektion som jag visat upp, eleven har fått in två st kit från årets kollektion, hoppas att resten kommer snart! Ni hittar dom HÄR (med bl.a de-light och meet me under the stars i) och HÄR.
Kattis

Men aaaj vad ont (och lite äckligt) det lät! Hoppas det läker fort och bra!:)

sv: Ja hon är supersöt min tjej!:)

Linnéa

Åhå sååå himla snyggt <3

Ida

Så fina naglar!

Svar: Snö är så mysigt ju.

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Gud vad snyggt!

Amanda

snyggt!

sv: tackar :D

Celine

Åh så snyggt!

Sara Ekman

Så snyggt! :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Snyggt!

Svar: Tack så mycket! Kul att du gillar den :)

Emelie

Gör gärna ett inlägg om dina favorit märken när det gäller nagellack, vart du köper dem, och vad de kostar :) kram

Svar: ja det kan jag göra :)
Julia

K- S

Outch för när man bryter egna nagelb, gör hemskt ont. Tur att du kunde fixa det!

Svar: ja det är verkligen inte skönt :s
Julia

Fanny

Vart har du köpt ditt nagelkit som du använder för att göra dina naglar(alltså när du började göra egna naglar)? funderar nämligen på att köpa ett startkit. :D

Svar: det finns inte att köpa om man inte är nagelterapeut, man måste kunna visa upp diplom för att kunna köpa från alla seriösa märken :)
Julia

Talia

åh vad fin färg! älskar verkligen guld nagellack :)

Svar: jag med! :)
Julia

Carro

Snygga naglar!

Ida Lindborg ♡

åh gud så snygga! perfekta till fest :)

Sv: Tack så jättemycket! :D

Fanny

sv: Okej då vet jag. Kanske inte är värt att göra själv utan utbildning om man endå inte får bra material. :)

Svar: ja precis, man vet aldrig vad det är i grejerna från oproffsiga märken :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: