slide show

Ciaté mini mani manor

 
Det här är lätt den bästa julkalendern som jag haft, ett nagellack/dekorationer varje dag i 24 dagar, kan det bli bättre haha? kan gärna hoppa till den 1:a december nu så jag får öppna första luckan! ♥ vill ni att jag lägger upp bilder på nagellacken varje dag?
Linnéa

Åh, grym kalender <3

Henrietta Nylund

Jag vill gärna se vad som finns inne i den! :D

Johanna

Gärna! :)

Linnéa Alpsten

Åhhh jag vill också ha en sån! :D Lägg gärna upp en bild på varje lack/dekoration! :D

Life of Johanna

oh vad roligt! :)

Liborius

Så himla roligt:D hur mycket kostade den?

Svar: 695:- men så värt hehe :)
Julia

Julia

Åååååh var har du hittat denna???! Jag skulle ju vara i himmelriket om jag hade en sådan! För jag gillar inte chokladkalendrar, har inte haft såna på flera år utan vill helst ha någon annan kalender, där man får något intressant. För några år sedan hade jag en där man fick smink, det var visserligen ganska små sminkförpackningar, men några har jag kvar än idag som jag använder flera gånger per månad och de tar aldrig slut, haha :D Men ja, nog med svammel, VAR HAR DU HITTAT DENNA!?!?
Kram♥

Svar: köpte den på grandparfym.se men den är slut i lager nu. ja den verkar jättenice :D
Julia

Emelie

Spännande! :) tycker verkligen att du ska lägga upp bilder, kan va kul att se! kram

Emmy

Åååh, nice! :D

Boel

Åh vad roligt! Jag är jätte nyfiken på att se varje lucka :D

Sv: Visst! :)

Kattis

Nej, vilken rolig kalender! Lägg gärna upp vad varje lucka innehåller för skoj!:)

Daniella

Gör gärna det :D

Pernilla Johansson

Var har du fått tag på den... såg att Depend hade en men det var dekorationer med... men det är kanske i denna också... jag vill ha också en sådan.

När du sätter fast små stenar eller dekorationer, vad använder du för lim?

Svar: jag använder inte lim, sätter fast med genomskinligt nagellack :)
Julia

Sara Ekman

ska se om jag kan hitta en sådan också :D

Elin – styling by Eliin

Men åh, sicken dröm! Visa gärna upp lacken! :)

- Caroline

Så kul! Ja, lägg ut vad du får varje dag! :)

Sofia

den finns här också, så rolig! Själv gillar jag body shops kalendrar som finns i Sverige!!

Hanna

Vilken rolig kalender! Hade varit och se vad du får varje dag :)

anette

Åh! Vart hittar man den? Pris?

Svar: http://www.grandparfym.se/ciat%C3%A9-caviar-mini-mani-manor-p-8602-c-1064.aspx
Julia

Linn

Åh vad kul med en sån kalender,men kan du länka vart man kan köpa en sådan? :)

Svar: http://www.grandparfym.se/ciat%C3%A9-caviar-mini-mani-manor-p-8602-c-1064.aspx men den är slut i lager nu.
Julia

milina.blogg.se

åh nice :D

Beatrice Johansson

Åhh, skulle inte säga nej till den julkallendern!:)

sv: tack så mycket:) Kramisar♥

Sara

Åh vilken perfekt julkalender ! Ja det hade varit roligt att se vad du får :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Åh va spännande!

Julia Rönngård

Sv; Äsch vad tråkigt :(

Ida

Skulle vara jättekul om du kunde lägga upp bilderna på vad som gömmer sig bakom luckorna :)

Svar: det ska jag! :D
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: