slide show

Ciaté - Candy cane house

Såg det här kitet igår och tyckte lacken var så juliga och fina! älskar att ciaté gör hus till deras nagellack haha, så gulligt. ♥
 
-----
Behöver tips på gratis redigeringsprogram.. jag brukade använda en sida på internet att redigera bilder på (fotor.com) men dom har gjort om sidan och det funkar inte bra längre. jag har även photoscape men vill ladda upp bilder i png format så dom inte blir suddiga men då blir dom större än 8mb (det funkade förut på fotor.com) som är det största för blogg.se så det funkar inte heller. vad använder ni? hittade en sida som funkade för collage men inte för vanliga bilder för dom blev väldigt ihoptryckta då.
Emelie

Så gulligt!!!

Linda

superfina, jag köpte jackan!:D

Emma

Sidan http://apps.pixlr.com/editor/ tycker jag fungerar väldigt bra för att vara en gratis hemsida för redigering av bilder!
Kram

Linnea

Snygga, är dom lacken bra?! :-)

Svar: dom är helt okej men gillar inte deras borste så mkt :)
Julia

milina.blogg.se

jättefina lack!

Boel

Åh så gulligt med hus till :')

Svar: jaa eller hur :)
Julia

Sara Ekman

Vilka fina :)

Hanna

På nattstad.se har dom precis ändat inläggs verktyget så man kan göra collage direkt i inlägget, super smart tycker jag :)

Emma & Julia

haha åh vad sött!

Malin Wederberg

Charmig förpackning ^^

Henrietta Nylund

Om inte jag minns fel så har samma märke även en julkalender? :D

Svar: joo det har dom, vill verkligen ha den men den är rätt dyr men funderar på att köpa den ändå! :)
Julia

Åh vad sött :)

Liborius

perfekt julklapp ju:)
Själv redigerar jag i photoscape, som du redan har...

Svar: jaa nu använder jag också photoscape, gick bra nu när jag förminskade bilderna haha ;p
Julia

Anna

Gimp är väl gratis? Och ska ju likna photoshop :)

Svar: jo men jag tyckte inte om gimp haha :p men det är löst nu:)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: