slide show

CHICago

 
Jag har aldrig känt någon större dragning till chicago förrän nu när min moster berättade om det och sa att jag skulle älska den staden och jaa, en storstad med massor av skyskrapor är det bästa jag vet haha så jag skulle nog gilla det. det som är bra är att det går direktflyg dit från arlanda så det är ju inte direkt krångligt att ta sig dit heller och så kan man ju kombinera några dagar med NY också, det är rätt så nära iallafall.
MADDISENJ.SE

Kul när man får upp ögonen för något helt nytt

Gina

ser väldigt fint ut iallafall :3

Ida Lindborg ♡

ååh så roligt!

Sv: hihi ja det var jättemysigt! :D kram

Caroline

Jag vill verkligen till Chicago!! Älskar också städer med höga skyskrapor!! :D

Svar: jaa det är så häftigt :D
Julia

Henrietta Nylund ♥

Ååh skulle också vilja resa till USA! Helst till NY men det finns så många andra fina städer :)

Svar: jaa NY slår inget haha :)
Julia

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det ser ju väldigt fräckt ut åtminstone:)

Elin

åh vill dit!

Charlotta Hägg

Sv: Tack så jättemycket!! :)

och sjukt häftig stad alltså, bilderna är fantastiska!

Emelie

Skulle vilja åka dit!

sara

hade varit kul att besöka :)

Linnea

En stad jag skulle vilja besöka <3

Sanna Preifelt

Åh, Chicago skulle jag jättegärna vilja åka till :)

milina.blogg.se

Aldrig varit där! Men hade varit nice :)

Beatrice Johansson

Det verkar vara en så mysig stad!:)

sv; Då tycker jag absolut att du ska göra det!:) Kramisar♥

Lydia Elstig

Killarna i min klass har varit på hockeycup där och dom älskade staden! Var länge sen nu men dom pratar fortfarande om det så verkar vara en väldigt fin och intressant stad!

Svar: jaha vad nice! :)
Julia

Ida ☯ the sky under the sea

Har faktiskt velat åka till Chicago i över ett år nu, tycker det verkar som en helfin stad :D

Svar: ja det verkar nice där :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: