slide show

CG - Friends forever right? & OPI - Snow globetrotter

 
Det var verkligen inte lätt att fota idag, helt grått och mörkt ute så bilderna blev lite sådär. Men jag testade iallafall mitt nya OPI lack idag som kommer från årets julkollektion (släpps i sverige nästa vecka) som heter 'snow globetrotter' över china glaze 'friends forever right?' som är ett väääldigt ljust rosa lack, nästan vitt. (har inget liknande i min samling och älskar den!)
 
Jag gillar verkligen 'snow globetrotter' iallafall, känns väldigt vintrigt. har även 'comet in the sky' som är likadan fast med svart glitter i istället för vitt, bilder kommer när jag testat den. ♥
Isabella

Du har så sjukt fina naglar ^^

Marlene S.R

vad fina!

michelle bergström

Fina naglar! :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så snyggt det blev. Både den megaljusrosa färgen och glittret:)

Caroline

Ååååh såå snyyggt!!!!

jossan

Åh, enkelt & fint! :)

sv: Det är det också, testa! :D

Linnéa

Hihi, japp, avicii levererar som vanligt :)

Ida Lindborg ♡

så bra naglar!

Sv: hihi tack! :D

Emelie

Åh så fint!

Petra Johansson

Fint nagellack! :D

Charlotta Hägg

Sv: Tack så mycket, det var verkligen jättemysigt! :) och det vita lacket var ju sjukt snyggt. Har du tippar eller är det dina egna naglar under? :)

Svar: nej det är inte mina riktiga, har tippar och gelé :)
Julia

Sara Ekman

fina :)

Emelie

Fina naglarna blev! :)

Nelly

Det var en läcker färg! :) Och så fint det blev med glitter på ^^

milina.blogg.se

jättefint!

Emmelie

Vilket underbart glitter! Älskar glittriga naglar men det är sååå jobbigt att ta bort. Dagens I-landsproblem helt klart :-P

Svar: hahah så sant ;)
Julia

Sanna Preifelt

Så himla fint, detta är verkligen sån stil som jag gillar - ljus och glitter :D

Mamma Mindy

Blir alltid så sugen på att fixa mina naglar när jag kommer in här på din sida:)

Mamma Mindy

Vart bor du? om i malmö strakten hade du kunnat fixa mina naglar över en fika :)

Svar: Jag bor jättelångt från malmö tyvärr, bor uppe i västmanland :)
Julia

sara

Enkelt och läckert! :)

G I N A ~

så fint! :D

Ida ☯ the sky under the sea

snow globetrotter var ju skitsnyggt!

Malin Wederberg

Fina lack :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: