slide show

2 senaste

 
2 av mina senaste naglar. en sak jag gillar med vintern är iallafall att måla snögubbar, snöflingor och sånt på naglarna. även julmotiv är superkul! ♥
Linnea

Ja Miranda kerr är såååå vacker, ja tack till hennes garderob :)

Isabella

Åhhh vad jag älskar den med vinter tema, såå snygg :)

Katta

Åh så fint!

milina.blogg.se

älskar den blåa färgen!

Malin Thorell [ PINKPIERCING ]

Åååhhh. jättefina naglar!!

Lydia

Shit så fina naglar!

Ida Lindborg ♡

Såå snygga!

Sv: hihihi ja verkligen! :D kram

Louise

Sååå fina!!

jossan

Men gud, älskar snögubben! Måste vara otroligt pilligt, men så fint :D

sv: Åh tack! :D

Life of Johanna

Riktigt fina! Vad duktig du är!

Kimmey ~ Kung varje dag

Snyggt!

Daniella

Så fina(som vanligt)!

Emelie

så fina naglar!!

Ida - Hon som föddes med LKG

Snygga naglar :)

Ha en bra kväll :)

~ Du glömmer väl inte att kika in på min blogg? Du får följa mig genom plastikoperationer (snart gör jag min första frivilliga plastikoperation!), genom det militära men även när jag utövar min favoritsport som många kallar för extremsport! Välkommen in på nattstad.se/idahtt ~

Ida Lindborg ♡

Så snygga!

Sara Ekman

söta :)

Linnéa

Eller hur, gillar verkligen texten :)

MADDISENJ.SE

Vilket sött vinterlack

♫♪ sandra

söt snögubbe!

Caroline

Snögubben var ju himla söt!

Åh vilka fina naglar. :)

Malin Wederberg

Fina :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: