slide show

Vanilla lace

 
Måste bara tipsa om den här misten från VS, luktar sååå gott och den blir liksom inte för mycket eller sliskig. love it!
Anonym

Den har jag :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Håller med, den luktar sååå gott:)

anna

ah, måste lukta på den :)

Abigail Owusu

den är så otroligt god!

Matilda Wikblom

Åh måste testa!

Ida - foto & häst

åh den luktar så gott!

Anita

Åh :D

Linnéa

Åh, den måste vi lukta på <3

Amanda [SPONTAN]

En av mina favoriter!

Johanna

Har riktigt många själv men har faktiskt aldrig doftat på denna! Måste ta och göra det nästa gång jag får chansen! Kram

Nathalie

Det är en utav min VS favoriter!

Julia

Har du något tips om var man kan få tag på VS-bodymist utan att behöva besöka en flygplats?

Svar: de brukar finnas på lite olika frisörsalonger runt om i landet :)
Julia

V I L M A L A ♔

Åhh vanilla lace är såå bra :D kram på dig

Emma Broberg

åhh, den luktar så gott! ha en bra dag, kram. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: