slide show

USA

 
Det var ju inte lika varmt idag så shortsen var bara på ett tag. iallafall så köpte jag shortsen (mina favoriter) på en marknad i los angeles och t-shirten kommer från en liten butik i paris, älskar att hitta snygga plagg på mindre kända ställen så det är lite större chans att man får ha på sig något som alla andra inte har.
Johanna

Åh så fin outfit! Kram

Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly

T-shirten var SJUKT snygg, synd att den inte fanns att köpa här i sverige! Enkel, men verkligen fin! :)

Svar: ja eller hur, älskar den! :)
Julia

anna

himla snyggt!! :)

Jennisbeauty

Sv; Tråkigt att doll eyes inte funkade för dig! Det beror ju tyvärr lite på vilka sorts fransar man har om en mascara är bra eller inte :) doll eyes är inte heller den ultimata för mig, använder den alltid under den andra från lancome!

Felicia - Modell

Snyggt :)

juliaa

tack så mycket! :D

Felicia

Åh så snygga shorts!

PUSS

Linnéa

Så himla fint, gillar verkligen shortsen :p

V I L M A L A ♔

ÅHHH toppen! Håller helt med, roligt att ha saker folk inte har ;)

Amanda [SPONTAN]

Snyggt :) Älskar tröjan!

sara

snyggt!

Nathalie Tegelstam

såå fin outfit, perfekt en varm sommardag :) kram

Catrine

fina shorts:)

Josephine

Snyggt!

Emma Broberg

omg vad snyggt!! älskar rosetten på tröjan (Y) ha en mysig kväll finis, kraaam. <3

Rebecka

Jag älskar din t-shirt! Synd att den är köpt i Paris :/

Ha en fin vecka!

Kram

Julia

Sött med rosett!

emmaoster.blogg.se

så snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: