slide show

Sweet manicure

 
Ett par naglar som jag målade igår, kändes som att det var ett tag sen jag gjorde rosor så det fick bli det. gillar ni naglarna? ♥
Isabelle

Riktigt snygga!

Olivia Magnusson

super fint!

sv: åh tack :D
kram♡

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Åh va snygga! :D Vad använder du för att måla allt med rosor och sånt? :)

Svar: små nail art penslar :)
Julia

Tess

Riktigt fint! :) Kram

Svar: tack :)
Julia

Hanna

Vad fint! :)

Lina Holgersson

Åh :D Så himla fint!!!


HAR ÄVEN EN TÄVLING I BLOGGEN DÄR MAN KAN VINNA TRE VALFRIA VICTORIA'S SECRET BODY MIST. LÄNK TILL TÄVLINGEN:

http://linaholgerssons.blogg.se/2014/may/tavling-victorias-secret-vinn-tre-valfria-bodymist.html#comment

Matilda Wikblom

Vilka sockersöta naglar!

Linnéa

Sååå somrigt o fint, helt i min stil <3

sara

Åh så söta :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

så snygga

VERONICA - modeblogg

Åh vad vackra naglar, det är helt makalöst hur duktig du är! Otroligt fina naglar, otroligt. Perfekta sommarnaglarna ju! :) Ha en underbar kväll fina du, kramkram!

Aina Strand

Väldigt söta naglar :)

Annika

Super snygga naglar! :D

Ebba ♥

Så fina naglar! Vad duktig du är! Kram ♥

Natta

Åh, vad fina! Väldigt annorlunda än vanliga rosnaglar tycker jag, vilket gjorde dom ännu snyggare! :D

Anonym

men oj så fina naglar !

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Så himla snyggt!:D

sv: Det var superkul:) Kramisar♥

Nathalie Tegelstam

Himla fina och somriga naglar :) jag gillar det! kramkram

KassandraPalma

såå fint!

MATILDAS

så fina :)

The Revolt

Wow va fina naglar! :D

♫♪ sandra

sött :)

Faye

Wow vilka extremt snygga naglar! Så somrigt och fint!

Caroline Tano

Åh gud vilka fina naglar! Älskar de. Kram

Kelly

Gud så fina! <3

Johanna

Åh så fina! Kram

Felicia

men GUD så fina!

puss natti

V I L M A L A ♔

OMG ÄLSKAR DEM! kan du inte visa i ett inlägg hur man går tillväga? ♥

Svar: ja kanske de :)
Julia

Sara Ekman

åh så fina :)

Matilda

Åh gud vad snyggt!!
sv: hehe underbar! :)

Hanna Karlsson

Ååååh vad söta! Du är så himla himla duktig! :D

Emma

Åh, blev ju superfint ju! :)
Svar: Det förstår jag, superfina ju! :)
Kram

Emma Broberg

så fint det blev :D

Hanna Victoria Sahlqvist

Omg så söta naglar, skulle lätt vilja ha så fina^^

Nelly

Oh, vilka söta naglar! ^^

Signe Andersson

Wow, du är helt otrolig!

Amanda [SPONTAN]

Du är så himla duktig!

MALIN

men herregud, vad duktig du är! JÄTTEFINT! nu blev jag jättesugen på detta nagellacket från essie!

Svar: taack, köp det :D
Julia

anna

så himla fint :)

| BYSMJ | + all by me.

åå snälla ge mig!
vill också ha fina naglar :(

Emelie

Riktigt snyggt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: