slide show

OPI Nordic collection - fall 2014

 
riktiga flaskbilder hääär.
 
ÄNTLIGEN har vi i norden fått lite uppmärksamhet från OPI, dom brukar ju lansera kollektioner inspirerade av olika länder och årets höstkollektion är inspirerad av norden, hur kul?! jag tycker att det här är en av de bästa höstkollektionerna hittills, gillar att några av färgerna känns lite somriga så det är inte bara mörka nyanser som gäller. sen så älskar jag också namnen såklart haha! jag kommer helt klart haffa 'suzi has a swede tooth', 'my dogsled is a hybrid', 'can't afjörd not to', 'do you have this color in stock-holm?' och 'my voice is a little norse'. vilken färg gillar ni mest? ♥
 
kollektionen släpps vecka 33.
Linnea

Åhå, såååå fint :)

Emelie

Så fina färger!

OLIVIA

Så fina färger!

sv: åh tack :D
kram♡

anna

vilka fina nagellack! :)

Catrine

va kul med just norden som inspirationskälla:)

MALIN

jag gillade "thank gloggy it's friday"!

VERONICA - modeblogg

Åh jag älskar denna mörktonade färg till hösten, sååå så snyggt! :) Ha en underbart fin kväll, kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: