slide show

Nya naglar

 
Gjorde nya gelénaglar på mig själv igår, hade haft mina förra i 3 veckor så det var dags att göra något åt dom. den här gången blev dom korta (för att vara mig då, vet att dom är normallånga egentligen) med lite glitter.
OLIVIA

gud va fint!

sv: åh tack :D
kram♡

Linn

Du gör dina naglar så fina!

Maja Alshorn

SUPERfint!! vad kul att gör naglar själv :D

Svar: tack :D
Julia

Nathalie Tegelstam

Wow, riktigt snygga naglar. Älskar dom verkligen :) kram

Sara Ekman

så fina :)

Linnéa

Sååå fina <3

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Så himla snyggt!:D

sv: Tusen tack:) Kramisar♥

Felicia - Modell

Jättefint :)

Natalie

herregud vad fina gelenaglar du kan göra på dig själv! jag älskar allt som har med naglar åh göra!

Svar: tack, jag med! :)
Julia

VERONICA - modeblogg

Det är verkligen sjukt hur duktig du är, och hur fina du gör dem. Jag totalt ÄLSKAR dessa, såååå himla fina! :) Ha en fantastiskt fin kväll tjejen, kramkram.

Johanna - A dream as a model ♥

såå fint och fräscht! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

snyggt

Katta

Super fiiiiina! :D

Svar: tack! :)
Julia

Anita

Så himla fint :D

sara

fina!

Isadora

Åh, superfina!! :)

Thea

Åh vad fina naglar!
Gillar du att baka? Kolla då in på min blogg med en massa recept, bilder och tips om bakning och kakor :)

matilda

himla fina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: