slide show

NLY shoes


Letade efter ett par svarta boots från NLY shoes som tyvärr var slutsålda men hittade massor med andra snygga skor istället som jag inte hade tackat nej till. jag älskar verkligen nr 3, jag är ju mer för sneakers än klackar (syns ju dock inte i collaget haha) och leopardprint tycker jag också om. vilken är eran favorit? in på nelly och checka!
Sara Ekman

snygga :)

Flisan

sv: tack så mkt :D

Emma Broberg

snygga :D

milina.blogg.se

älskar 2orna!

Felicia

Gillar inte riktigt när det går ett band runt benet :S vet itne varöfr, men dont like!

SV: det var braaaaa tider!
puss

| BYSMJ | + all by me.

sjukt snygga allihoppa, verkligen!!

sara

3:an är mina favoriter, är inte så mycket för klackar!

Matilda Wikblom

vill ha leo skorna!

Aida

Åh nr 3 har jag med suktat efter!! de har varit slutsålda jättelänge, så jag köpte 2 par andra liknande i stället, kunde inte hålla mig. Nu har de kommit in på Nelly igen... haha. typiskt !

Isadora

Nr 2 och 7 är mina favoriter :)

anna

gillar 5 och 6 mest :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: