slide show

Let's hear it for new york

 
Nu är det mindre än 2 månader kvar tills jag åker till NY, spricker av längtan typ haha kan det inte bara bli 1:a juli nuuu! har nog tjatat ut er med mina egna new york bilder så därför fick det bli lite härliga pics från weheartit istället. har inte så mycket jobb nu i maj men i juni börjar den där flygplatsutbildningen på arlanda så juni kommer iallafall gå fort!
Lilly

Guud vad roligt, det skulle jag också vilja göra!

Just nu deltar jag i en omslagstävling, och det skulle betyda hur mycket som helst om du skulle vilja rösta 5-stjärnigt på mitt bidrag! http://captavling.idg.se/hart-mjukt-2/ . Kramis!

Amanda [SPONTAN]

Åh så roligt :)

Clara

Så härligt att få resa dit!

Linnea

Åh, är så avis på dig :)

Tackar, jag är framförallt nöjd med jumpsuiten <3

Nathalie Tegelstam

åh vad roligt :) så avis! kram

Josephine - Living in London

Vad kul! :D

V I L M A L A ♔

Omg vad kul!! :DDD

Fashion Safari

Åh vill också!!

Linn

Åh vad kul att du ska ditt och man blir suktad av dessa bilder!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: