slide show

Leopard converse

Hittade dom här skorna på den hääär sidan som är en amerikansk skoaffär, när jag var i NY 2012 köpte jag alla mina converse där, älskar deras utbud för dom har så mycket olika mönster och färger. hittade iallafall de här med leopardprint och vill verkligen ha dom! är inte helt säker på om jag gillar platån men jag tror det kan vara rätt snyggt ändå.
VERONICA - modeblogg

Leopard sneakers är ju så läckert, men att det fanns i converse hade jag ingen aning om. Rådiggar dem!! Så snygga :) Ha en fantastisk kväll tjejen, kramar på dig!

vanja

sv: tack :)

Nathalie Tegelstam

Vilka supersnygga skor, speciellt då de var leopard :) kram

Felicia - Modell

Åh vad snygga! :)

OLIVIA

Åh tänkte köpa leo-vans :D

sv: hihi jaa:D
kram♡

Svar: ja dom är också snygga :D
Julia

Emma Broberg

åhh vad snygga!!

Johanna

Riktigt snygga! Kram

anna

vilka fina skor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: