slide show

Jersey bomber jacket

 
Fick hem den här jackan/tröjan/vad man nu ska kalla den för från monki idag! eftersom det är så varmt ute nu så lär jag inte behöva använda den på ett tag men den är jättesnygg på och ni ska få se fler bilder med den sen.
Catrine

va snygg :D

Emma Broberg

omg vad fin :D

Matilda Wikblom

åh så snygg!

Linda

den var fin

Linnea

Sååå himla snygg :-)

♫♪ sandra

snygg!

Nathalie Tegelstam

Så snygg, älskar bomber jackor :) kramkram

Sofia

Visst är de!

Snygg jacka :D

vanja

sv:ja :D

OLIVIA

Såå fin!

sv: åh LA vill jag besöka :D
kram♡

Lilly

Galet fin!

Just nu deltar jag i en omslagstävling, och det skulle betyda hur mycket som helst om du skulle vilja rösta 5-stjärnigt på mitt bidrag! http://captavling.idg.se/hart-mjukt-2/ . Kramis!

Sara Emilia

Så snygg! :D

Johanna

Åh så snygg! Kram

MATILDA

snygg :)

Felicia - Modell

Snygg! :)

Nelly

Vilken fin ^^

anna

vilken fin jacka!

Kelly

Snygg!

Madeleine

Vilken snygg jacka!

FrökenTV, bloggen om tv och film

så snygg!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: