slide show

INFINITY

 
Något som ni inte visste var att jag var och tatuerade mig idag, motivet ser ni ovan! det här är min andra tatuering, har ju ett ankare på handleden med. är så himla nöjd med den och ni fattar ju vad den betyder också. ♥ en kompis till mig gjorde samma motiv på samma ställe med, det är som en kompistatuering fast den står ju inte bara för våran vänskap utan även för alla mina andra vänner med. kan lägga upp bättre bilder sen när den läkt ordentligt.
Linnéa

Gud vilken fin, love it <3

Josephine - Living in London

Så fin den vart!!

Sara Ekman

Så fin!! :)

milina.blogg.se

åh fint :)

linah

ska också tattuera mig snart, men är så rädd att de ska göra ont haha!

Alice

sv: ja precis!
åh riktigt snygg!

Amanda [SPONTAN]

Superfint!

Emelie

vad fint! :D

Emma Broberg

så fin! ha en bra dag, kram. <3

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Åh va fint!

♫♪ sandra

åh snygg!

Sara

Åh vilken fin! Har själv tre tatueringar och jag är så himla sugen på en till så det måste jag nog göra snart :)

Hanna

Vad snyggt det blev! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: