slide show

I min weekendväska

 
Jag är SÄMST på att packa, jag har alltid med mig för mycket men bättre det än för lite?? jag ska iallafall till min syster imorgon, tar tåget hem på söndagkväll eller måndag men har fixat tidsinställda inlägg så bloggen kommer inte eka tomt som den gjort de senaste dagarna. det ni ser på bilderna ovan+kläder är det jag kommer ha med mig i min MK väska, haha tror ni allt får plats? jag behöver egentligen inte ha med mig allt eftersom jag ska till min syster och hon har ju allt men det ska med ändå!
bella

har också massa sånna saker i min väska! :D

OLIVIA

Hoppas de blir bra, super fin väska med!

sv: hihi jaa :D
kram♡

Nathalie Tegelstam

Härliga saker, alltid lika skoj att se vad andra har i sin väska :) kramkram

Johanna - A dream as a model ♥

kul att få se! :)

Emma

Mysigt med en syster helg, hoppas ni får trevligt :)

Amanda [SPONTAN]

Kul att se :)

Emma

Hehe jag packar också alltid för mkt! Men man har ju alltid något att välja på då 😃

Julia

Jag är också sämst på att packa!

MATILDA

snygg väska :D

Linnea

Ah, bara en massa viktiga prylar ju <3

Josephine - Living in London

Sv; Ja, den är verkligen snygg :)

mot plus

bra packning!viktigast för mig är att ha med läppsyl lr något..läpparna blir alltid torra så fort man inte har med det haha ^^

Svar: Det måste jag också ha med , de låg redan i väskan ;)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: