slide show

Hemmagjord

 
den ser lite bränd och konstig ut men jag lovar att den var jättegod!
 
Vi brukar göra egna pizzor hemma istället för att köpa på pizzerian, jag tycker att det är mycket godare och fräschare, mamma eller pappa gör allt från scratch också med egen deg och grahamsmjöl i osv. sen gillar jag även när det är tjock botten och fetaost i hehe. köper ni färdig pizza eller gör ni också egna?
Felicia

Jag brukar köra både och beror på tid och ork, haha :D

puss

Catrine

gott:)

Linnea

Ser ju riktigt mumsig ut <3

Felicia - Modell

Ser gott ut :)

Sofia

Det var supergott!
Det där såg inte fel ut heller :D

Madeleine

Vi brukar också göra egna pizzor, det är verkligen mycket godare! :)

Nathalie Tegelstam

Mums vad gott, alltid godare med hemmagjord :) kramkram

VERONICA - modeblogg

Men åh så mums! Kan tycka att hemmagjord pizza är betydligt mycket godare faktiskt! :) Hoppas du haft en underbart fin helg, kramar!

Johanna

Så mysigt att baka egen, brukar variera lite mellan att baka egen och köpa! Kram

Matilda Wikblom

åh ser gott ut!

Sara Emilia

Mums! Ser riktigt läckert ut :)

Sara Ekman

gott :)

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Ser supergott ut!:)

sv: Så kul att du tycker det:) Kramisar♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: