slide show

Frukost/mellis tips

 
Har ni smakat dom här flingorna? de smakar inte sådär jättemycket kanel men goda är dom! ♥
MALIN

ser himla gott ut! och kesella är jättegott till frukost!

Hanna

Jag har faktiskt inte smakat de där flingorna men kanske borde göra de :)

Svar: ja de tycker jag! =)
Julia

Boel

Åh vad gott :D

V I L M A L A ♔

De flingorna är underbara!!! :DD

Svar: jaa!! :D
Julia

Matilda Wikblom

låter gott!

anna

åh, måste prova! :)

Linnea

Ser riktigt gott ut :)

Anita

Smarrigt

Emma

Har aldrig vågat testa de där eftersom jag är väldigt skeptisk till kanel, men kanske värda ett försök? :)
Kram

Svar: de smakar inte så jättemkt kanel så det är värt ett försök tycker jag! :)
Julia

Nathalie Tegelstam

Vilket bra tips, verkar riktigt gott :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: