slide show

Cherry blossom

 
Kände för att måla lite körsbärsblommor på naglarna, gjorde dom i förrgår. jag använde CG 'at vase value' som bas och den färgen är ju helt underbar.
Amanda Molander

Herregud vad duktig du är! Riktigt snygga och härliga vårnaglar :D älskar den turkosa basfärgen

Svar: tack, jaa den är så fin! :)
Julia

Matilda Wikblom

ÅH så himla underbara!

♫♪ sandra

åh fint!

Anita

Åå, dessa tyckte jag om :D :D

Svar: tack :D
Julia

Josephine

Så söta! :)

Emiza

sv: visst det är dom :D

Matilda

Otroligt fina, tänk om man var sådär duktig!!
Sv: hihi❤️

Svar: taack :)
Julia

The Revolt

Assåååå :( jag vill oxå kunna sådant där :(

Kan du prova att gör pikashu-naglar?:D

Svar: Oj det vet jag inte om jag kan göra haha :)
Julia

Clara

Så jättefint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: