slide show

Beauty is pain

 
 
Har ni lyssnat på rebecca&fionas nya album 'beauty is pain'? det tog ett tag för mig att gilla den för jag tyckte hela skivan lät likadant först men nu tycker jag att dom flesta låtarna är sååå bra. mina favoriter är iallafall stockholm, all eyes, machine, heavy, burning empire och candy love. riktigt bra är dom så lyssna om ni inte redan gjort det!
Nathalie

tog ett tag för mig med men behövde typ komma in i det, grymt ju!

Karin

Oj då får jag ta o lyssna in mig då, kul med ny musik :)

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

svar: Ja det äre verkligen, det ska jag också försöka göra nu igen, men ibland blir jag för lat, haha :(

Linnéa

Grymma brudar :)

Ja, fint väder har vi haft fast nu har det regnat & åskat i flera timmar, buhu :S

Josephine

Bra låt

Johanna - A dream as a model ♥

de är grymma :D

Ebba ♥

Åh de måste jag lyssna på!

Boel

De är så coola :D

Emma Broberg

åhh rebecca & fieona <3 <3

Svar: såå bra! <3 :D
Julia

Nathalie Tegelstam

Ska absolut ta och lyssna på denna låt, verkar riktigt bra :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: