slide show

Austin-tatious turquoise

 
Det här är mitt allra första OPI lack, det kommer från texas kollektionen som släpptes under våren 2011. jag har alltså haft den i 3 år och den är fortfarande som ny, inte alls blivit segt eller torkat i flaskan så det är ju bra och det är en av många anledningar till att jag älskar OPI. iallafall så är det här lacket typ teal-färgat och har även lite lila skimmer i som syns i visst ljus, 4 lager behövs för att täcka hela naglarna, man kan komma undan med 3 om man har korta naglar men den är lätt att måla med så det gör inget. har ett till lack från texas kollektionen som jag kan visa en annan gång!
 
gillar ni färgen? isåfall finns den att få tag på HÄR för 99:- ♥
Catrine

vacker färg! hoppas du får en mysig lördag:)

VERONICA - modeblogg

Åh vad fina tjejen, såå härlig färg måste jag få säga! Både diskret men ändå härlig. Grymt tips till en party-kväll! :) Ha en underbar lördag, kramkram!

Sara Ekman

supersnygg färg :)

Kajsa

Gud vad snyggt!

Nu har jag startat igång en helgens bloggtävling på min blogg!
Jag skulle bli jätteglad om just du anmälde dig och reglerna är väldigt enkla.
Kram :)

http://kajzas.blogg.se/2014/may/helgens-blogg.html#comment

Linnéa

Åhå, sååå snyggt lack <3

Kelly

Coola!

Johanna - A dream as a model ♥

Åh fin färg :D

JuliaJ

Tycker OPI är väldigt bra :)

kaffehörnan

Härligt med lite färg

Ida ☯ the sky under the sea

Fint ju! Mitt första OPI (från Burlesque-kollektionen 2010) har blivit segt och äckligt, fast det är ett glitter och jag har använt det till mer än mina naglar... Hahah.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: