slide show

5 OPI favoriter

 
från vänster: I snow you love me/push & shove/blush hour/let's do anything we want/miss piggys big number.
 
Här kan ni se mina fem favoritlack från OPI, var inte lätt att välja ut de som jag gillar mest men blush hour, push&shove (blir nästan som aluminiumfolie på naglarna) och miss piggys big number var iallafall helt klart givna favoriter. ska visa er alla mina 40+lack från OPI nångång, har några gamla som jag inte använt på ett tag så vill lacka mina naglar med dom snart.
KassandraPalma

glitter är så himla fint! älskar de märket, så himla bra nagellack

Nathalie Tegelstam

Supersnygga nagellack, hoppas jag med :) kramkram

Emma

Åh så fina nagellack! Skulle verkligen inte tacka nej till något av de där! :)
Kram

Celine

Jag tycker de glittriga såg snyggast ut!

Linnéa

Åh, O.P.I... Själv älskar jag dom ljusa pastellfärgerna - ska prova mitt senaste inköp, en ljusblå nyans, ikväll tror jag <3

anna

vilka fina nagellack :)

Emelie

Vad fina de var! :D

Mirjam Wallmark

let's do anything we want är min favorit, så snyggt! :) kram

Emma Broberg

åhh så fina, glitter! <3<3 ha en fin dag, kram. <3

Sara Ekman

De har så många fina lack :)

sara

Fina färger!

bella

fina färger! :D

Bella

Joda den va allt bra!
Vad ska du hotta på idag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: