slide show

You’re gonna hear me roar

 
Har målat liknande designer typ en miljon gånger men det är så roligt att göra tiger och leopardnaglar. tycker dock att jag inte lyckades lika bra den här gången, penseln jag använde (från panduro, köp inte!) var värdelös och spretig men har beställt ett par från NSI som förhoppningsvis är bättre. gillar ni naglarna ändå? ♥ fotade samtidigt som jag målade också men har inte hunnit fixa med bilderna än för dom är tagna med iphonen men vill ni se hur jag gjorde?
Amanda [SPONTAN]

Så sjukt läckert!

Natalie Salazar

underbara naglar du är så otroligt duktig!

Svar: tack! :D
Julia

Linnéa

Åh, mäktiga <3

Julia T

så snyggt! :) köpte liknande lösnaglar! har inte tålamod att måla själv ;D

Ebba Axelsson

Sv: Ja fast jag tyckte om att den var lite lägre, men det är sant, hög klack är mycket snyggt det med! :D

Jag tycker naglarna var jättefina ändå! <3

Emma

Super snyggt! vad du kan! Du får hänga på min pinkthursday någon gång ;)

Jag skulle bli jätteglad om du kunde rösta på mig till årets omslagsbrud, länk finns i bloggen :)

Johanna - A dream as a model ♥

så fina :)

Anonym

men så snygga naglar :)

mot plus

åå sås nyggt! hoppas du haft en grym helg fina! =)

Sarah

Zebranaglarna e jättesnygga :)

felicia

tycker dom är riktigt snygga :)

Kimmey ~ Kung varje dag

så snyggt!

isabella

Så himla snygga!

Sara Ekman

jättesnygga :)

frida christina

Så snyggt!

V I L M A L A ♔

Jag vill se! så jävla snygga :O

Svar: tack :D
Julia

Marcus

Hej,

Har du någon mailadress man kan nå dig på?

Mvh
Marcus

Julia

anna

wow, supersnyggt!!

| BYSMJ | + all by me.

Love it!!

F R I D A - M A R I A

Vilka urläckra naglar!

emma

snygga


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: