slide show

Wishlist

Det här skulle jag verkligen inte tackat nej till just nu: nya vita höga converse, ska köpa det så fort det börjar bli lite varmare och när gatorna har blivit renare. älskar converse! sen har jag äntligen hittat ett par jeans i nästan den färgen som jag vill att dom ska ha, ska testa dom idag så får vi se hur dom sitter och OPI har eller ska snart lansera ännu en till nagellackskollektion tillsammans med muppets (som dom samarbetat med förut också) sååå fina färger ååh. måste ha glitterlacken så är det bara! ♥
Michelle

Hade sagt ja till allt det där jag med :)

Amanda [SPONTAN]

Fina grejer :)

Linnéa Alpsten

OPIs lack är ju så häftiga! Jag har tyvärr inget själv dock. :)

Svar: du borde testa ett, dom (flesta) är grymma :)
Julia

Amanda

Fina grejer :)

Sarah Persson

Nagellack är alltid en hit, eller det är ju alla saker på din ösnkelisra! :D brukar du fixa naglar och så? :D med mösnter?

Svar: ja det gör jag nästan alltid, kolla inlägget under det här t.ex ;)
Julia

Meg

vill också ha nya converse! fast vita låga, så fint till våren:)

VERONICA - modeblogg

Jeansen var ruskigt snygga, riktigt snygga nu till våren! :) Kramar

Felicia

Vill också ha ett par nya jeans!

puss

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag vill också köpa ett par nya converse inför sommaren. Vita är så snyggt!
Hoppas du kommer gilla jeansen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: