slide show

Sunny saturday

 
Hur nice har inte vädret varit idag då? ♥ ♥ enligt iphonen var det hela 10 grader men det blåste kallt så kände inte av det så mycket men ändå skönt att det har varit soligt och fint! passade även på att ta outfitbilder innan jag drog men man ser inte så mycket dock. idag har jag iallafall varit på stan en snabbis och på erikslund shoppingcenter med en vän, köpte inte så mycket men kan visa upp det imorgon. nu ska jag äta och sen se PLL!
Linda

va fint ! :) ja visst är det

Louise

Hjälp vad mycket skönhetsprodukter du har på hyllorna där bakom!!

Svar: hahah ja :p
Julia

Henrietta

sv; ja, den är så god! :)

Johanna - A dream as a model ♥

Fint :D

Linnéa

Tack tack, älskar också min nya kappa <3 Hoppas våren är här nu bara så jag kan använda den :p

Eleonora Adriana ♥

fint!

Amanda [SPONTAN]

Grymt snygg outfit :)

Flisan

sv: javisst e den :D
allt bra med dig? :)

Amanda Rieem

Snygg outfit! Älskar jackan! Vart ifrån? Jofama?

Svar: jofama by kenza :)
Julia

Sarah

Kul o shoppa lite :)

Kelly

Snyggt! :D

Tess

Superfin outfit! :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: